Spojte se s námi


Novinky

I přes dosažené rekordy ve sledovanosti byl pohřeb královny pro britské televize ztrátový

Pohřeb královny Alžběty byl ve Velké Británii velmi sledovanou událostí. Tamní televize vysílaly jeho přenos a vydavatelům novin se rapidně zvýšil prodej. Pro televize však šlo překvapivě o ztrátovou událost.

Publikováno

dne

Pohřeb královny Alžběty byl ve Velké Británii velmi sledovanou událostí. Tamní televize vysílaly jeho přenos a vydavatelům novin se rapidně zvýšil prodej. Pro televize však šlo překvapivě o ztrátovou událost.

Smrt královny Alžběty a její následný pohřeb vyvolal ve Velké Británii mimořádný zájem o tiskoviny. Rovněž přímý přenos z pohřbu trhal rekordy ve sledovanosti.

Britská média se na přání Buckinghamského paláce dohodla na tom, že po určitou dobu vyřadí ze svých vysílání a stránek reklamu. Toto trvalo od čtvrtka do konce víkendu.

Drtivá většina médií opravdu reklamu vyřadila a tento prostor nahradila portréty zesnulé královny. Kvůli tomu televize zaznamenaly obrovské ztráty.

Dle aktuálních informací představují chybějící reklamy pro majitele médií celkovou ztrátu v řádech milionů liber. I přestože se tato událost těšila enormnímu zájmu veřejnosti, žádné britské médium jej nikterak komerčně nevyužilo.

I to tak dokazuje, jak si Britové své královny vážili. Celá země se ponořila do smutku a média odolala pokušení z této události vytěžit peníze. A je jisté, že by zaznamenaly obrovský zisk.

Vydavatelé tiskovin mohou být spokojenější, jelikož ti se nenacházejí v mínusu. Museli výrazně zvýšit náklady vydání, aby uspokojili vysokou poptávku. Lidé si navíc ve velkém kupovali i pamětní speciální vydání.

Zdroje: ČTK, Právo

Oblíbené