Lifestyle
Příběhy ze života: Jsem osobní nákupčí pro bohaté a slavné. Pomáhala jsem nakoupit kabelku za miliony nebo vinici v Itálii
Osobní nákupčí pro bohaté a slavné zveřejnila, co přesně její významní klienti chtějí k Vánocům. Někteří utrácí miliony pro své blízké, druzí myslí hlavně na sebe. Řeč bude o pohádkových výletech nebo speciálních výrobcích tvořených na míru.
Nicole Pollard Bayme je uznávaná stylistka a osobní asistentka při nákupech. Pracuje s různými celebritami, ale i velice vlivnými a bohatými lidmi. Má teda z první ruky, co se nachází na předních příčkách vánočních dárků.
Pro Business Insider Nicole prozradila některé rozmařilé dary, které její klienti zakoupili. Třeba na míru sešité designérské výrobky nebo pohádkové výlety, které si většina z nás ani neumí představit.
Kabelka za 17 milionů
Nicole, která je zakladatelkou stylingové firmy LalaLuxe, vzpomíná na jednoho klienta, který si několik dní před Vánoci přál mimořádně vzácnou kabelku Himalayan Hermès Birkin. Jedná se o jednu z nejdražších kabelek na trhu o hodnotě necelých 10 milionů korun. Jen její klient chtěl, aby byla potažena drahokamy, takže se její cena vyšplhala až na neuvěřitelných 17 milionů korun.
Získat tuto kabelku nebylo vůbec jednoduché, navíc v tak krátkém čase a s tolika specifickými požadavky. Nicole se ale měla možnost obrátit ke své mezinárodní síti prodejců, se kterými udržuje dlouhodobě vztah. Díky tomu mohla splnit přání i tomuto náročnému klientovi a doručit dárek včas pod stromeček.
Stylistka s hodinovou sazbou v přepočtu kolem 13 500 korun prozradila, že jsou také velmi oblíbené cestovní sady od značky Goyard. Jeden klient si přál osobní zhotovení celé sady zavazadel. Jedna samotná taška stála nemalých 225 tisíc korun.
Nicole není jediným člověkem, který umí plnit všechna přání svým klientům. Elisabeth Brown je luxusní poradce pro cestovatele z New Yorku. Rozmluvila se pro Business Insider o tom, kam se její klienti vydávají na svátky.
Vinice v Toskánsku za 113 milionů
Ráda vzpomínala, že jednou pomohla klientovi koupit italskou vinici v Toskánsku za 113 milionů korun jako vánoční dárek. Drahá půda obsahovala také sídlo s vlastním výrobním zařízením na výrobu medu a olivového oleje.
Elisabethina společnost vyžaduje roční členský poplatek ve výši v přepočtu lehce přes milion korun, aby zajistila, že zákazníci dostanou do puntíku přesně to, co vyžadují.
„Jenom chtějí vidět, jak nejlepší z nejlepšího vypadá. Cena není omezena, u našich klientů nehraje roli. Chtějí prostě to, co chtějí, a rádi by to zrealizovali ideálně podle svých představ,“ vysvětlila.
Podle Elisabeth jsou luxusní dovolené nejžádanějším dárkem a prozradila, že jednou pronajala soukromou vilu v Africe pro jednoho klienta a jeho rodinu. Pokoje zde mohou stát klidně i 900 tisíc korun za jednu noc.
Zdroj: The Sun, Business Insider, Instagram
-
Zajímavostipřed 1 týdnem
Příběh letu 593: Teenager si hrál na pilota, tragédii nikdo nepřežil
-
Reality showpřed 1 týdnem
Zrádci míří do finále: Johny je emotivní lama, Honza odjištěný granát a Nicole na trní
-
Historiepřed 7 dny
Smrduté tajemství luxusního zámku aneb Nedostatečná hygiena ve Versailles
-
Historiepřed 2 týdny
Největší katastrofy: Zkáza jaderné ponorky Kursk